Xornadas "Lembrando a Samuel Eiján. La poesía religiosa galega

EVENTO

Temos o pracer de invitarvos as Xornadas "Lembrando a Samuel Eiján. La poesía religiosa galega", organizadas pola Provincia Franciscana de Santiago, la Real Academia Galega y la Secretaría xeral de Política Lingüística e naque colabora o Museo do Pobo Galego e o Consello da Cultura Galega. Tiene como objetivo recuperar el papel que tuvo el religioso franciscano dentro de la cultura gallega, membro da Real Academia e do Seminario de Estudos Galegos. Tendrá tres relatorios e finalmente realizarase a presentación do libro Samuel Eiján. Poesía reunida editado e con estudos introductorios de Francisco Leira Castiñeira (Grupo de Investigación Histagra) e Armando Requeixo (Centro Ramón Piñeiro). Libro que regalarase coa asistencia o acto. Tenrá lugar o 12 de diciembre e comenzará as 16:00 no Salón Carlos V do Convento de San Francisco de Santiago de Compostela, Campillo de san Francisco 3, 15705, Santiago. O programa es el siguiente:

16:00 h Francisco Leira Samuel Eiján. Tempo e pensamento

16:45 h Armando Requeixo A teopoética galega de Samuel Eiján

17:30 h José R. Rodríguez Lago Venturas e desventuras da relación
entre o clero católico e o galeguismo

18:30 h Pausa

19:00 h Presentación do libro Samuel Eiján. Poesía reunida, editado por Francisco Leira y Armando Requeixo
Interveñen:

Juan Manuel Buxán (Provincia Franciscana de Santiago)
Dolores Vilavedra (Consello da Cultura Galega)
Justo Beramendi (Museo do Pobo Galego)

20:00 h Clausura

Víctor Fernández Freixanes presidente da Real Academia Galega
Valentín García Gómez secretario xeral de Política Lingüística
José Antonio Castiñeira Chouza ministro da Provincia Franciscana de Santiago

Esperamos contar coa vosa presencia.

Un  saúdo

Xornadas Xornadas Xornadas