A proposta de "apadrinar un libro" na revista ECLESIA

As bibliotecas patrimoniais cada vez teñen menor presenza na sociedade civil. Por este motivo, queremos que achegar a Biblioteca Franciscana de Santiago ás persoas. Tamén necesitamos restaurar libros que se atopan nun mal estado de conservación, por iso invitámosvos a ser padriños dun libro polo módico prezo de 5 euros anuais para axudar a conservar e a desenvolver as actuacións que se realicen no libro antigo.

Queremos deixar claro que os 5 euros non chegan para preservar un libro, o obxectivo é axudar e que as persoas coñezan as marabillas que se esconden tras un libro antigo. No proceso sacásense fotografías do proceso e a persoa poderá vir ver como se realizan as tarefas, ver o taller e unha visita guiada pola biblioteca.

Queremos destacar que esta axuda desgrava en facenda polo que se recuperaría na declaración parte do diñeiro. Do mesmo xeito que si alguén quere facer unha achega maior pode facelo. Dicir que a actuación de rehabilitación dun libro antigo vale centos de euros, polo que cinco euros é unha cantidade simbólica para que conozcais nosa biblioteca e a súa riqueza, que pode ser das que máis valor ten de Galicia.

Así que ANIMARVOS E AXUDARNOS A PROMOCIONAR; POÑER EN VALOR E DIFUNDIR OS TESOUROS DA BIBLIOTECA FRANCISCANA?