O Instituto de Estudios Padre Sarmiento foi invitado a su próximo seminario aos responsables da biblioteca y o arquivo

O vindeiro mércores 12 de xullo celebrarase na sede do Instituto de Estudos Galegos Padre Sarmiento, o seminario titulado "O arquivo e a bilioteca franciscana", impartido polos responsables técnicos, Verónica Arán e Francisco J. Leira. Os obxectivos serán os de mostrar as riquezas patrimoniales da Provincia Franciscana de Santiago e as súas posibilidades para o estudo histórico.
O seminario empezará ás 10:30 e durará unha hora, cunha posterior sesión de debate entre os asistentes e os ponentes.
Tanto o arquivo como a biblioteca son fundamentais para o estudos da provincia, do franciscanismo e de Galicia, como demostraron os anteriores directores do arquivo e a biblioteca, Fr. José García Ouro, Fr. Hipólito Barriguín e Fr. Santiago Cepeda.
Na actualidade están dirixidas por Fr. Enrique Mourille Feijoo e Fr. Miguel de Mata Merayo, respectivamente. Esperamos a vosa asistencia e participación no seminario, que forma parte do impulso cultural que lle está dando nos últimos anos o Ministr Provincial, Fr. José Antonio Castiñeira.

Seminario: "El archivo y la biblioteca franciscana de la Provincia de Santiago".
Data: 12/07/2017, martes.
Hora: 10:30
Lugar: Instituto de Estudios Gallegos. Rúa de San Roque, 2, 15704 Santiago de Compostela, A Coruña