I XORNADAS FRANCISCANAS. Franciscanismo no Camiño de Santiago

Asistencia online a través de aceso á plataforma Zoom

Inscrición de balde en:
jornadasfranciscanasofm@gmail.com

Xoves 30 de setembro (16:30 - 19:00)

16:30 16:45 h
Presentación
A cargo de: Juan Manuel Buján (Ministro Provincial. Provincia Franciscana de Santiago)

16:45 - 17:30 h
"Peregrinos e forasteiros. A espiritualidade franciscana e o Camiño de Santiago"
A cargo de: Miguel de la Mata Merayo (Instituto Teolóxico Compostelano. Guarián do Convento de San Francisco de Santiago de Compostela)

17:30 - 18:00 h
"Imaxes franciscanas nos camiños de peregrinación en Galicia"
A cargo de: María Dolores Barral Rivadulla (Doutora en Historia da Arte. Universidade de Santiago de Compostela)

18:15 - 18:45 h
"A Terceira Orde Resular de Penitencia de San Francisco (TOR). Itinerarios nos Camiños de Santiago"
A cargo de:
- María Luz Ríos Rodríguez (Doctoa en Historia. Universidade de Santiago de Compostela)
- María Dolores Fraga Sampedro (Doutora en Historia da Arte. Universidade de Santiago de Compostela)

18:45 - 19:00 h
"A decoración mural en dous conventos franciscanos do Camiño Mudéxar de peregrinación a Santiago de Compostela: San Francisco de Cáceres e San Francisco de Plasencia"
A cargo de: Carmen Díez González (Doutora en Historia da Arte. Universidade de Extremadura. Asociación Hispánica de Estudios Franciscanos)

Venres 1 de outubro (10:00 - 12:45)

10:00 - 10:30 h
"Ao abrigo do sayal: peregrinos e caridade franciscana no Camiño de Santiago"
A cargo de: Domingo González Lopo (Doutor en Xeogradía e Historia. Universidade de Santiago de Compostela"

10:30 - 11:00 h
"O Camiño de Santiago clariano: paisaxes culturais e memoria do franciscanismo femenino peninsular"
A cargo de: Araceli Rosillo Luque (Doutora en Historia. Respnsable do fondo antigo do Arxiu-Biblioteca dels Franciscans de Catalunya de Barcelona)

11:15 - 11:45 h
"Rúas, prazas, xentes e cemiterios. A vida urbana de Compostela e as institucións franciscanas na Idade Media"
A cargo d:e Xosé Manuel Sánchez (Doutor na Historia Medieval. UNED. Técnico do Arquivo-Biblioteca da Catedral de Santiago)

11:45 - 12:45 h
"Francisco de Asís: profeta de onte e de hoxe"
A cargo de: José Rodríguez Carballo (Ministro Xeral da Orde de Frailes Menores, 2003-2013. Secretario da Congregación para os Institutos de Vida Consagrada e las Sociedades de Vida Apostólica)

ORGANIZACIÓN

A cargo de Arquivo e Biblioteca da Provincia franciscana de Santiago.